12.1.07

Si creus que encaixes...

Si creus que encaixes amb el plantejament de l'escrit que surt publicat al gar 061 i que també pots trobar més avall, sisplau entra a l'apartat de comentaris i deixa'ns un missatge, encara que sigui breu, on sobretot no falti el teu nom i cognoms i la manera de contactar-te: adreça, correu electrònic, telèfon.
En breu convocarem una nova trobada entre els signants de l'escrit i totes les persones que, d'una manera o altra, hagin contestat a la crida.
Moltes gràcies per fer aquest pas!

3 Comments:

Blogger Xavier Martí said...

Estic totalment d'acord amb l'escrit que heu publicat al "GAR". Ha estat una grata sorpresa per a mí veure que hi ha persones al poble que pensen com jo. El problema de la política i la gestió municipal són els partits polítics, això fa temps que ho tinc clar. Però, fins que no canviin els sistemes electorals (llistes tancades), no hi ha més remei que conformar candidatures cíviques no sotmeses al dictat dels partits polítics. (A d'altres països hi ha llistes obertes, etc.).
El més sorprenent de tot plegat és que aquesta proposta vostra surt just en plena crisi del partit polític guanyador de les últimes eleccions. No és de rebut que una trentena de militants decideixin apartar al, fins ara, nostre Alcalde (amb els seus encerts i les seves errades en la gestió municipal). A La Garriga hi ha gent molt vàlida per gestionar els afers municipals, crec que hauríem de "sumar" entre tots i no deixar que les consignes dels partits polítics dictin com ho hem de fer.

Xavier Martí Ausejo
Professor de l'IES Eugeni Xammar (L'Ametlla del Vallès).

Vice-President de l'AMPA del Ceip GIROI.

Carrtera Nova, 129, 3r 3a
xavier.marti@cllicenciats.cat
667340935
938718724

4:43 p. m.  
Blogger rogero said...

crec que la situació actual del poble necessita una alternativa política a les llistes existents.
M'alegra veure iniciatives socials com aquesta. M'agradaria saber-ne una mica més.
Des d'aquí també convido a llegir l'escrit que apareix a l'aquí num.633 "l'accés a l'habitatge". Estic força d'acord en aquesta manera de pensar i voldria obrir aquest debat de sensibilitat urbanística. en parlem?

roger pasarell viñas
c/ can noguera
rpasarell@hotmail.com
647024217

12:40 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Hola, estic molt d'acord amb el que diueu al aqui de la garriga.
m'agradaria posar-me en contacte amb vosaltres.
de moment res més
gracies.

francina garcia
93.871.4661
fgr1946@terra.es

7:18 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home